Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Sunday 28 September 2014

kalau lah ada peluang

Kalau boleh aku nak lari dari semua ni.. tak tahan dengan apa yang jadi! 
Aku serabut dengan orang keliling aku yang masing-masing pentingkan diri!
Langsung taknak dengar apa yang aku mau dalam kehidupan ni..
Kenapa diowg taknak faham walau sikit?

Tak berhenti-henti menyakitkan hati aku luka kan hati aku!
Aku tak taw la sampai bila aku nak bertahan..
Sakit dada aku nak menahan setiap kata-kata diowg yang sentiasa menyakitkan melukakan..

Diowg slalu hina aku macam-macam.. tapi dalam masa yang sama diowg gunakan aku..
Diowg lebih memikirkan kepentingan diowg sendiri demi menjaga baju plastik diowg sendiri..

Dari dulu sampai sekarang aku belum pernah ada rasa cukup bahagia yang macam orang orang lain rasa...
Aku tak faham lah...apa yang diowg nak?
Sampai bila?

Aku menangis setiap hari de orang tahu? De org kesah?
aku redhakan tenangkan hati aku sendiri..

Aku nak menangis sepuas hati aku.. 

Berhenti lah menyakitkan hati aku...

Cepatlah masa ini berlalu Ya Allah..
Lepaskan aku daripada pegangan sesiapa yang tak pernah fahami aku...

2 comments:

  1. .......salam girl.....i will let u know.......soon...

    ReplyDelete
  2. ......all that u care
    all that u sense
    all that u see
    all that u hate
    all this u can't leave behind...........

    ReplyDelete

Followers