Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Thursday 30 October 2014

tolonglah faham!

Sesuatu.. 
Pasti akan berlaku dan kena berlaku walaupon ak xtaw ak mampu or tak tuk menghadapinya..
Tp ak kena hadapinya..
Tapi aku takut..sgt takut.. 
Ak xtaw pe yang ak takutkan.. 
Tp ak kena lakukan..
Humm..

Ak nak buang jauh2 semua yang menghantui hidup aku..
Ak kena ubah cara hidup ak..
Ak xboleh tunggu lagi..
Selagi aku tunggu selagi tu semua takkan berubah..

Ak xtaw sampai bila bende ni terus berlaku..
Eeee rimas laaa!! 
Suka sangat mempermainkan perasaan ak..
Ingat ak ni xde prasaan ke pe..
Weii aku pon nak rasalah kehidupan ni macamana...
Hadoii...

Serabut lah! 
Humm

Cuba ko letakkan diri ko kat tempat aku
Try tengok bape lama ko bole bertahan!

Ko terlalu mencari kesempurnaan tapi ko sendiri tak sesempurna tapi kau berlagak sempurna..
Bukan ke itu adalah hipokrit?

Sedarlah..kau tak bole aturkan kehidupan org lain demi kepentingan ko...

Sekali lagi aku pesan..
Letakkan diri ko ditempat aku
Rasakan apa yang aku rasa dengan apa yang ko buat..

1 comment:

  1. salam.....and good morning...it's was my time here and u maybe having lunch with ur friend at this moment......penat !!! banyak keja?....i'ts all right....cool...pity.....evrything that u do it's for ur survival........... when i read your post....u really need back ur confident....back to Allah......ur have ma and pa.....u are the only princess in ur family....ur mother must be proud of u....dont let anybody share ur private thing xcept ur family....solat.....baca quran.....qiamulail......itu lagi baik....i now reen...u are not satisfied on what u are doing......and seems like are not satisfied with what people have been doing to u.....u are lovely girl...u got talent as entertainer/business woman....ur voice are awesome.....i suka tenung mata u,ur eyelash beautifull....i rasa itu yg u cari...jgn sia2kannya....i suggest u join ASWARA (akedemi seni kebangsaan)...normal day keja macam biasa...and weekend masuk kelas.......alamak bertambah kuruslah princess ni..... anyway that only straight from my heart.....u know ur self better....jaga diri baik2..hati2 bawak keta...banyakkan masa lebih dirumah drp diluar...jgn lupa cuim pipi dan tangan mama dan papa tiap kali nak keluar pegi kerja...itu restu yg paling utama dalam hidup.....and always smile......thats all for today princess.....keep in touch....bye....ditto.....

    ReplyDelete

Followers