Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Monday 15 December 2014

Senyum selalu..

Aku cuba mencari tempat or kepada sape yang bole aku bermanja bercerita berkongsi segala apa masalah or apa saja yang aku rasa..
Tapi kenapa aku tak jumpa.. 
Ye ALLAH SWT ade sentiasa disisi kite..
Die la segala galanya pendengar paling setia..
Tapi aku perlukan seseorang juga yang menjadi tempat ke2 aku luahkan..
Tapi kenapa takde?

Adakah sebab ada yang menghalangnye?
Hanya sebab tu aku tak bole buat pe yang aku nak..
Sedangkan yang menghalang tu bole buat pe yang die nak seolah olah dunia ni mmg die yg punya dan bole menyekat orang lain..


Orang nampak luaran aku happy senyum ketawa mcm xde pape..
Dan kadang aku teramah tetibe itu maknenyer aku cuba nak lupakan pe yang aku rasa..
Dan please jangan fikir negatif sangat oke..
Tapi dalaman?
Sape yang berada di tempat aku mesti takkan pernah hingin nak merasa  
Tapi ade sebab kenapa aku masih bertahan..walaupon sakit ya amat aku tanggung sesorang..

Aku hanya perlukan seseorang yang bole buatkan diri aku rasa
Dihargai
Diperlukan
Disayangi
Sebab aku mampu dan aku akan buat dia akan rasa lebih lagi dari pe yang aku minta

Dan bukan seseorang yang hanya untuk mengambil kesempatan

Kepada haters..
Korang xperlu nak rasa pape dgn aku sbb akh xde pape yang korang nak jelous ke nak benci ke..
Jangan tengok luaran..
Walaupon korang tak suka aku pon..aku tak kisah..
Sebab selagi kau bergelar manusia yang masih bertopengkan manusia aku tetap akan buat kau seperti manusia..


3 comments:

  1. hei.....girl.....kenapa ni.....kesian dia tak da tempat nak luahkan apa yg terbuku dihati......kita masih ada ibu dan bapa...itulah sebaik2 tempat untuk kita mengadu atau bertawakal aje pada Allah disepertiga malam....i akan tulis lagi......bye....ditto.

    ReplyDelete
  2. hai princess!......i'm willing to be a good listener to all ur problem.... to be a place for u to express ur felling.......to make my shoulder where u can lay ur head......but ur parent still the best places to overcome this problem.......i've been talking to u this matter since last 2 month....now it's all up to u girl.....see ya....ditto.

    ReplyDelete
  3. hai....kenapa tak reply msg.....?

    ReplyDelete

Followers