Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Wednesday 28 December 2011

Rimas yang tahap gaban!

S.I.N.G.L.E   v.s C.O.U.P.L.E

crite single :
aku pelik la pe hal la tetibe byk cite yg kuar plak neh..
ramai plak yg ngaku aku gf diowg la skandel diowg la
eh bile korg sain kontrak nan aku neh??
pelik derr

bile ak da single ak kawan la nan semua org tapi pe kes tetibe nak tangkap cintan
memang setiap persahabatan antara lelaki & perempuan mesti tukar ke pasangan yang bercinta ke?
tak semestinye asal aku layan korang aku ske kat korang!
weh aku need kawan jeh x lebey dr 2 un
so pelesss jangan nak prasan sangat..
pada jantan2 yang da de awex un drpd xtegor aku tetibe tegor aku heh??
MOTIF PELESS!
siap paggil BABY, SAYANG, HUNNY, BB, B..erk! kne ke??
pas2 bile aku wat dono je ckp aku sombunk?? bajet hot la... wat the???
derrr....lu da de awex so layan jela awex lu
kang bile aku layan plak awex ko taw plak haaa sape kne? aku jgak...
konon nak merampas!
pe la bodo...
klu takat nak kawan tak kisah derr...
tapi dlm mse yg sme lu nak try aku mmg TAK la la weh aku nak layan lg..
time2 tula ko nak kte ko gado nan awex ko la
ko da xde aty nan awex ko la
ko ingt aku caye ke?
byk sgt la jantan wat ayt cmtu kat aku
da taw sgt da permainan korg
derrr aku bukan penagih cinta k!
so jgn tyer knapew aku tak layan ko k!


crite couple :
haa...nie crite best..
sbb bile aku da de pilihan aty sendri
time 2 ramai anta ayat2 sadis la pe la cinta ditolak la dipermainkan la pe la..
weh!
yang paling best bile de sanggup wat dajal kat aku
fuhh!! perghh!!
memang aku dendam sampai skg & aku takkn lupe smua mende 2
aku tak tangkap cintan la nan korg..
aku layan korg as fren jeh xlebey un
aku peramah so aku layan la baek2 tapi xde un ak kte nak brcintan nan ko
aku akn sayang n bercinta nan org yang aku benar2 serious jeh!
derrr
TAPI!!
bile time couple plak...
haaa yg best nyer de plak kuar2 crite aku neh PERAMPAS!
fuhh!
e2 plaing aku trase cm nak mencarot nak kte F*** itu molot jamban!
yang jantan 2 plak heh..haishhh time2 2 la nak cover sne cni..
aku diam jeh
heh..
lantak jela janji bkan slah aku
derr aku da cek luar dlm time aku nak couple nan seseorg 2..
heh!

SO!
Pe patut aku wat?
SINGLE SALAH
COUPLE UN SALAH!

sangat2 la DAMN SHIT!














1 comment:

  1. " yang bertakhta akhirnya "

    kita tak lagi sehaluan
    bukan sebagai yang diimpikan
    rupanya disaat-saat yang genting ini
    terjawab jua persoalan

    dan kita terpaksa memilih
    jalan yang telah ditentukan
    dan kita sama-sama dewasa menghadapinya

    kesan cinta membakar,menghempas,mencabar
    keteguhan hati dalam nostalgia
    cinta membakar,menghempas,mencabar
    dan harus ditelan walaupun pahit.

    tidaklah kita yang berkata
    cinta tak mesti bersatu
    apa benarkah itu
    atau kata-kata yang tak bermakna

    dan mereka jua yang berkata
    tiada yang lebih pedih
    tiada yang lebih menyiksa
    dari cinta yang tak sampai.

    dan akhirnya cinta jua yang bertakhta
    menyuluh dalam kegelapan
    dan akhirnya cinta jua yang bertakhta
    menyatukan kita dari terpisah
    oleh cinta palsu.


    mohamadnasirmohamad

    ReplyDelete

Followers