Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Thursday 18 April 2013

Hati aku menangis..

Dalam kehidupan ni kita memang takkan dapat peluang tuk memilih jalan hidup sendiri ke? Dan semuanya harus diatur oleh orang lain? Kenapa Tuhan ciptakan aku tuk hanya memenuhi keinginan kehendak orang lain?Sampai aku terpaksa korbankan sgala-galanya hanya tuk memenuhi kehendak orang lain..
Hati aku menangis setiap detik saat yang berlalu..

Sampai bila semua ni akan berterusan? Hanya TUHAN yang tahu hati aku.. hanya Dia yang mengerti hati aku...tapi Demi Allah sesungguhnya aku tak kuat tak mampu tuk menempuhi semua ni...

Ya Allah..izinkanlah aku hidup bahagia bernafas lega didunia Mu yang sementara ini...

Memang manusia takkan pernah dapat kesempurnaan dalam hidup dan aku selalu berada diantara 2 persimpangan yang amat2 memeritkan aku tuk memilih antara 2 nya...
Demi menjaga hati mereka aku sanggup korbankan hati aku asalkan mereka puas memiliki apa saja yang mereka nak apa yang mereka kehendaki dan ingini...

Kesedihan derita hati aku..hanya aku yang tahu.. biar mereka lihat aku tersenyum asalkan mereka tidak akan tahu isi hati aku.....

"MEREKA LIHAT KU TERSENYUM
GEMBIRA BAGAI TIADA DUKA
BEGITU INDAH DIPANDANGAN
TAPI HATIKU KERETAKKAN BAGAI SINAR
PURNAMA TERANG YANG MEMBAKAR"

Aku harap Tuhan ambillah nyawa aku daripada aku terseksa menahan perit sakit hati aku... dan aku harap mereka akan mengerti dan rasa sakit hati aku beban yang aku tanggung selama aku hidup di dunia yang tak pernah ada keadilan tuk aku..

Biarlah nak kata pun kat aku tentang blog aku ni...asalkan aku dapat luahkan apa yang aku rasa sebab aku sememangnya hidup sendiri tanpa sesiapa yang ingin mendengar keluhan hati aku..

No comments:

Post a Comment

Followers