Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Tuesday 8 September 2015

bila ia

Masa itu sudah hampir.. dan ia akan berlaku
Soalan akan dipersoalkan sekali lagi dan aku yang perlu menghadapi dan menjawab
Dan jawapan aku tetap takkan berubah sebab hati aku memang tak pernah ada! Dan takkan pernah ada!
Aku tak tahu apa akan jadi nanti
Macamana aku nak dapatkan hak aku tuk hidup aku sendiri
Aku nak kehidupan yang akan membuatkan aku dapat rasa macamana orang lain rasa kebahagiaan 

Sampai masa nanti akan aku luahkan segalanya lepaskan segalanya yang aku dendam yang aku pendam
Aku bukan patung yang boleh orang kawal
Tak kira la siapa orang itu 

Jika suatu hari nanti insyallah dia dapat tunaikan segala permintaan kau tu
Aku nak tengok adakah kau akan tunaikan apa yang dia minta selepas dia korban segalanya semata mata untuk tunaikan permintaan kau
Dan pada masa tu kalau aku tak dapat apa yang aku nak
Kau takkan jangka apa yang akan aku lakukan
Itu nekad aku!
Sebab aku dah terlalu penat letih jadi lembu hanya ikut apa saja yang kau suruh apa yang kau nak tanpa berfikir apa aku rasa 
dan apa hati aku berkata
Aku bukan patung.. aku pendendam

Aku nak hak aku sebagai seorang manusia yang ada hati dan perasaan 
Aku pelik kenapa korang tak pernah langsung nak rasa apa yang aku rasa
Cuba korang letakkan diri korang jadi diri aku dalam situasi aku
Dan aku rasa confirm la korang dah dok hospital mental da!



No comments:

Post a Comment

Followers