Airyn Farawaniz

Airyn Farawaniz

Wednesday 20 January 2016

sakit hati

Hati perasaan dan fikiran aku sangat terganggu sangat mengecewakan aku..
Bila memikirkan perbuatan seseorang..jiwa aku terseksa sangat hanya sebab dia seorang je dalam dunia ni..
Dan aku rasa dia lah manusia paling kejam yang langsung tak faham  yang lansung taknak faham kehendak dan kemahuan aku sebagai seorang manusia yang ada prasaan.. 
Dia hanya mementingkan diri sendiri..
Aku terseksa sangat..
Aku hanya mampu menangis bersendirian..menahan segala kesakitan..

Sampai bila aku kena hadapi semua ni?
Masih boleh ke lagi aku nak menahan segala kesakitan yang setiap hari pasti ada?
Aku berdendam!
Dan aku takkan pernah lupa segala perbuatan dia janji manis dia yang membuatkan aku jadi manusia yang bodoh yang tak tahu nak menuntut hak sendiri hak kehidupan sendiri semata mata nak memenuhi kehendak dia..
Aku berdendam sampai putus nyawa aku! 

Dan sekarang ni dia mahu mengaturkan lagi perjalanan hidup aku..
Dia masih tak nak lepaskan aku lagi..
Pe guna aku hidup gini? 
Kenapa lah aku lahir di kalangan orang seperti kau..
Aku tak kuat..aku tak mampu nak ikut semua kehendak kau..
Aku mahukan kehidupan aku sendiri
Aku mahu hidup macam orang lain
Kenapa payah sangat kau nak bagi aku kebahagian yang aku pilih sendiri?
Aku manusia yang ada perasaan...aku nak kau tahu tu..

No comments:

Post a Comment

Followers